Kurýrní služba In Time
Zboží je zasíláno prostřednictvím dopravce IN-TIME www.intime.cz
- Kurýrní služba In Time doručí Váš balíček do 24 hodin od odeslání zásilky.
- Expresní doručení zásilek v pracovní dny na všechny adresy v ČR.
- Možnost platby předem na náš bankovní účet či na dobírku u kurýra.
- Zasílání avizace prostřednictvím sms a e-mailu.
- Před doručením budete kontaktováni řidičem.
- Možnost sledování zásilky prostřednictvím webového rozhraní: http://www.intime.cz/track_and_trace.
Cena služby bez DPH je:
134,-Kč při platbě na účet předem (proforma faktura) a celkové hmotnosti zásilky do 10 kg.
192,-Kč při platbě na účet předem (proforma faktura) a celkové hmotnosti zásilky od 10 do 30 kg.
164,-Kč při platbě v hotovosti kurýrovi (dobírkou) a celkové hmotnosti zásilky do 10 kg.
222,-Kč při platbě v hotovosti kurýrovi (dobírkou) a celkové hmotnosti zásilky od 10 do 30 kg.
Přečtěte si: Jak vše probíhá u InTime?
xxxxO doručení Vaší zásilky budete informováni jeden pracovní den předem prostřednictvím SMS zprávy. Standardní doručení probíhá v pracovní dny 9 - 18 hod. Náš kurýr Vás bude s předstihem kontaktovat a domluví s Vámi předání zásilky. Cestu zásilky je možné sledovat na webové stránce www.intime.cz.
xxxxPokud nebudete k zastižení na doručovací adrese, zanecháme Vám ve schránce oznámení o pokusu o doručení. Následující den proběhne druhý pokus o doručení. Při opětovném nedoručení bude zásilka uložena 7 dní v regio - nálním depu. V této lhůtě máte možnost kontaktovat nás a domluvit se na třetím pokusu o doručení nebo osobním vyzvednutí v depu. Po uplynutí této lhůty bude zásilka vrácena zpět odesílateli.
xxxxObčas se nám do cesty postaví extrémní nepřízeň počasí, dopravní omezení nebo technická porucha. Ale věřte, že uděláme maximum pro to, aby Vám byla zásilka doručena v co možná nejkratší době k Vaší plné spokojenosti.
Váš IN TIME tým
Upozornění:
Kupující je povinen zboží při předání překontrolovat (porušení krabice, neporušenost pásky), řádně převzít a v případě jakýchkoliv závad je neprodleně oznámit prodávajícímu, sepsat s dopravcem škodní protokol a zaslat e-mailem prodávajícímu.
Pokud je však převzetí zásilky stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, pak na jakékoliv dodatečné reklamace, neúplnosti či poškození zásilky nemá kupující žádný nárok