S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

ZBOŽÍ V AKCI

běžná cena 1 365,00 Kč
naše cena 1 275,00 Kč
skladem
běžná cena 1 790,00 Kč
naše cena 1 290,00 Kč
skladem
běžná cena 1 490,00 Kč
naše cena 990,00 Kč
skladem

PŘEPRAVA
Doprava a platba

Kurýrní služba

Zboží je zasíláno prostřednictvím dopravce IN-TIME  www.intime.cz

  • Kurýrní služba doručí Váš balíček do 24 hodin od odeslání zásilky.
  • Expresní doručení zásilek v pracovní dny na všechny adresy v ČR.
  • Možnost platby předem na náš bankovní účet či na dobírku u kurýra.
  • Zasílání avizace prostřednictvím sms a e-mailu.
  • Před doručením budete kontaktováni řidičem.
  • Možnost sledování zásilky prostřednictvím webového rozhraní

Cena služby je závislá na velikosti a váze balíku.

xxxxO doručení Vaší zásilky budete informováni jeden pracovní den předem prostřednictvím SMS zprávy. Standardní doručení probíhá v pracovní dny 9 - 18 hod. Náš kurýr Vás bude s předstihem kontaktovat a domluví s Vámi předání zásilky. Cestu zásilky je možné sledovat na webové stránce dopravce.

xxxxPokud nebudete k zastižení na doručovací adrese, zanecháme Vám ve schránce oznámení  o pokusu o doručení. Následující den proběhne druhý pokus o doručení. Při opětovném nedoručení  bude zásilka uložena 7 dní v regionálním depu. V této lhůtě máte možnost kontaktovat nás a domluvit se na třetím pokusu o doručení nebo osobním vyzvednutí v depu. Po uplynutí této lhůty bude zásilka vrácena zpět odesílateli.

xxxxObčas se nám do cesty postaví extrémní nepřízeň  počasí, dopravní omezení nebo technická porucha. Ale věřte, že uděláme maximum pro to, aby Vám byla zásilka doručena v co možná nejkratší době k Vaší plné spokojenosti.

Upozornění:

Kupující je povinen zboží při předání překontrolovat (porušení krabice, neporušenost pásky), řádně převzít a v případě jakýchkoliv závad je neprodleně oznámit prodávajícímu, sepsat s dopravcem škodní protokol a zaslat e-mailem prodávajícímu.
Pokud je však převzetí zásilky stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, pak na jakékoliv dodatečné reklamace, neúplnosti či poškození zásilky nemá kupující žádný nárok

 

NGNjOWY